Je wil heel graag meer mensen helpen met jouw prachtige diensten. Je snapt dat je daarvoor aan marketing moet doen, maar je hebt er eerder bijna je tanden op gebroken… De manier waarop veel ondernemers zich online presenteren en hun diensten aanprijzen: je had het idee dat dat zo hoort. Je ging ook in de leer bij een businesscoach die jou ‘dé ultieme vorm van marketing’ zou leren. Maar dat bleek totaal niet jouw manier te zijn.
Hoe komt het dat marketing bij jou niet lijkt te lukken? Terwijl je om je heen de ogenschijnlijke prachtige resultaten ziet? Jij wil verkopen op een zachte manier. Je wil mensen niet verleiden met snelle beslissersbonussen. Maar dat heb je niet geleerd in je coachingtraject…
Wat er aan de hand kan zijn, is dat je de ‘verkeerde’ marketing hebt geleerd. De meeste ondernemers die wij online zien en wiens nieuwsbrief we lezen, verkopen door middel van wat ik verleidersmarketing noem. Daarin speelt angst een grote rol: de angst om bijvoorbeeld de korting te missen. Of om te falen als ondernemer. Angst is een heel krachtig middel maar voor veel dienstverleners een middel wat ze helemaal niet goed past. Je voelt vaak (onbewust) aan dat hier geen liefde achter zit en dat schuurt.
Hoe kan jij dan toch gaan verkopen op die zachte manier? Dat gaat het beste door te leren over deze andere manier. Door er zelf mee aan de slag te gaan, om het op jóuw manier te gaan doen: vanuit liefde voor je potentiële klanten/cliënten én vanuit liefde voor jezelf. Ik help je er heel graag bij! Wil je weten wat ik hierin voor je kan betekenen? Neem contact met me op via mira@mirasaia.nl of kijk voor mijn maatwerkprogramma op https://mirasaia.nl/bouw-een-stevig-ondernemersfundament/