Je hebt al tijden een goede relatie met je papieren agenda. Hij gaat overal mee naar toe maar soms kun je geen wijs meer uit je eigen wijzigingen. Had die klant nou dinsdag verzet naar woensdag… En wat staat er nu onder dat doorgekraste stukje?!
Af en toe vraag je je af of het nou toch niet handiger is, zo’n online agenda, omdat je klanten zichzelf dan kunnen inplannen en ook makkelijker hun eigen afspraken kunnen verzetten.
Maar het idee alleen al geeft je stress. Hoe moet dat dan? En wanneer stap je over? Moet je dan ook meteen zo’n online agenda-inplan-tool?! Je hoofd tuimelt ervan en toch kost het gedoe met je papieren agenda je meer tijd dan je lief is…
Als je de overstap maakt, zal je snel merken hoeveel rust en overzicht het je gaat geven. Iemand als ik maar ook bijvoorbeeld een VA kan jou heel goed kan helpen bij het regelen van je papieren agenda naar een online versie. Neem gerust contact contact met me op hierover (mira@mirasaia.nl of via app: 06 48 44 33 01).