Leestijd: < 1

Adverteren op Facebook, doen of niet?

Je hebt een advertentie geregeld op Facebook voor veel geld om je training te promoten. Het levert je niets op, behalve frustratie, een lege portemonnee en irritatie. Hoe kan het toch dat het bij andere ondernemers wel werkt?

Grote kans dat je adverteert voor iets wat niet aansluit bij je doelgroep of überhaupt het verkeerde adverteert.

Veel ondernemers zijn door andere ondernemers geïnspireerd om te gaan adverteren voor bijvoorbeeld een training of workshop. En dat is iets wat bijna nooit lukt, omdat ik vermoed dat wij Nederlanders daar niet zo blij van worden.

Wat wel werkt is adverteren voor jouw gratis online training of een interessante weggever. Dat is ook nog steeds niet zo simpel als dat het hier staat, maar dit kan je veel meer opleveren. Als je tenminste nog puf hebt om een advertentie te zetten 😉

Mocht je die puf hebben, neem dan iemand in de arm die zich bewezen heeft met adverteren. Vraag naar harde cijfers want in deze tijd noemen veel mensen zich een expert terwijl ze dat niet zijn. Krijg je weer frustraties en dat vind ik zonde! (Of neem contact met mij op, want ik heb zo iemand in mijn team).

Weet je niet zeker wat het beste bij jou en je bedrijf past?

Of wil je gewoon sowieso eerst even overleggen met mij? Dat kan. Neem gerust contact met me op.

Jouw contactgegevens gebruik ik alleen om contact met je op te nemen. Meer info? Bekijk mijn privacybeleid hier.