Uitbreiding van ons team
Ben jij de slimme, leuke, snelle, positieve VA die we zoeken?
Herken je je in het volgende?
Je bent proactief
Je houdt ervan om problemen op te lossen
Je bent positief ingesteld
Klantenservice is jouw middle name
Je houdt van nieuwe dingen leren
Je houdt ervan om dingen te regelen
Je ontzorgt graag
Mailings klaarzetten? Appeltje eitje!
Je houdt ervan om social media in te plannen
Een volle inbox elke dag? You love it!
Je kan heel zelfstandig werken
Je vindt het fijn om bij een online team te horen
Feest der herkenning? Dan kun je zomaar dé match zijn voor ons team.
In het kort werkt het samenwerken met mij & team zo:
- Als ik je match met een ondernemer – ongeacht het aantal uren per week – ontvang ik voor 36 maanden een fee van 15% over de bruto omzet die je maakt met die klant.
- Je krijgt er support van mij & mijn team voor terug
- Je krijgt er een boel leuke extra’s bij, zoals onze zeer waardvolle whatsapp groep, een maandelijkse Mastermind met het team en toegang tot de WikiMira: een superwaardevolle database met kennis.
Voel je het kriebelen? Zin om ons team te joinen?
Belangrijk voordat je reageert: jouw VA-tarief is max 50 euro excl btw per uur. (Vraag je meer, dan heeft het geen zin om te reageren, tenzij je een ‘bewezen’ goede Techy VA bent, dan ligt je uurtarief op maximaal 60 euro excl per uur).
Als je iets voelt kriebelen, dan gaat het als volgt:
- Stuur een korte video via Whatsapp naar mijn OBM Carolien. Haar nummer is: 06 15 19 66 46. Stel jezelf kort voor. Vertel waarom je bij het team zou willen. Op deze manier krijg ik meteen een indruk van jou en je energie.
- Stuur ook je gegevens mee, zoals je voor- en achternaam, mailadres en website.
- Als het ons aanspreekt, krijg je 2 uitgebreide online vragenlijsten om in te vullen. Let op: deze zijn intensief en kosten tijd! Dit is een heel bewuste stap in het proces.
- Als we jouw antwoorden hebben ontvangen, beslissen we of we in gesprek gaan. Voordat het gesprek plaats vindt, krijg je eerst het concept van de samenwerkingsovereenkomst, zodat je weet waar je ja tegen zegt.
- Als je akkoord bent met dit concept, plannen we een Zoom gesprek in.
- Tijdens dit gesprek is ook Carolien aanwezig en is er alle tijd voor onze én jouw vragen.
- Na dit gesprek hoor je binnen een half uur per telefoon of je wel of niet kunt aansluiten bij het team.
Veelgestelde vragen
ONZICHTBAAR
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Ik wil geen video opnemen, kan ik toch reageren?
Nee, helaas niet. We vinden het belangrijk om een beeld te hebben van jou als persoon voordat we je de vragenlijsten sturen en voordat we eventueel met elkaar in gesprek gaan.
Veel mensen vinden het spannend om een video op te nemen en dat is helemaal niet erg. Dat snappen we en we zullen je er niet op afrekenen als je een beetje zenuwachtig overkomt :-).
O, en misschien ook wel handig om te weten: alleen mijn VA en ik kijken naar je video. Niet het hele team.
Waarom mag mijn uurtarief als reguliere VA niet meer dan 50 euro per uur zijn?
De ondernemers die ik match aan VA’s zijn doorgaans op zoek naar iemand die vooral uitvoerend werk kan doen. Daar past geen tarief bij dat hoger is dan 50 euro per uur.
Waarom moet ik twee uitgebreide vragenlijsten invullen?
Door jouw antwoorden op deze vragen krijgen we een goed beeld van je kwaliteiten en skills als VA.
Richt jij je op een specifieke doelgroep klanten/opdrachtgevers? En zo ja, welke doelgroep is dat?
De groep ondernemers die ik van nature aantrek zijn dienstverleners, dus adviseurs, trainers, consultants, coaches, therapeuten enz.
Als je benieuwd bent wat voor mensen dat zijn, kun je kijken op https://mirasaia.nl/klantervaringen/. Daar staan de websites van (oud) klanten van mij benoemd en dat laat een beetje zien welk type mens ik aantrek.
Werk ik met jou samen voor klanten of alleen?
Ik koppel klanten aan jou als VA maar de volledige verantwoordelijkheid voor het werk (de uitvoering) en samenwerking ligt bij jou. Jij maakt de detailafspraken met de klant.
Het komt weleens voor dat ik een VA verbind aan iemand met wie ik ook samenwerk in het Bouw een stevig Ondernemersfundament programma. Dan zullen we weleens ook in de dagelijkse praktijk met elkaar te maken hebben 😉
36 maanden contract voelt wel lang, waarom heb je daarvoor gekozen?
Ik kan me voorstellen dat het best lang voelt, die 36 maanden.
Zoals je waarschijnlijk weet vraagt goede marketing, verkoop en acquisitie veel tijd, energie en werk. Dat werk neem ik allemaal van je over.
Het andere voordeel van samenwerken met mij en ons team is daarnaast dat ik het kaf van het koren scheid, waardoor je alleen in gesprek gaat met mensen die serieus zijn over het samenwerken met een VA. Ondernemers die er echt al aan toe zijn, waardoor jij alleen nog maar het kennismakingsgesprek hoeft te voeren.
Daarnaast doe ik ook een voorselectie qua match op het gebied van persoonlijkheid. Waardoor je minder snel in de situatie komt dat je na één week werken voor een ondernemer merkt dat het toch niks voor je is.
Je kunt je tijd dus gebruiken met dat wat je écht leuk vindt: klanten helpen en ondersteunen om hun bedrijf succesvoller te maken.
De looptijd van 36 maanden heeft er ook mee te maken dat ik streef naar het verbinden van mensen die een langdurige samenwerking aan kunnen gaan.
Kan ik mijn eigen aanbod/urenpakketten oid gebruiken?
Als we na het ontvangen van je video en de ingevulde vragenlijsten denken dat je een goede aanvulling voor ons team zou kunnen zijn, gaan we graag met je in gesprek om kennis te maken.
In het kennismakingsgesprek horen we graag meer over jouw manier van dienstverlening en over de dingen die je het aller, állerleukst vindt om te doen.
Ik doe mijn best om klanten aan je te koppelen die op zoek zijn naar dat wat jij het liefst biedt. Dat sluit dus hopelijk aan op jouw eigen aanbod 🙂
Wat betreft pakketten en/of strippenkaarten: sommige VA’s uit ons team werken er wel mee, anderen bewust niet.
Stel: je maakt een website voor een ondernemer die ik aan je heb voorgesteld. Dat is dan niet uurtje-factuurtje, maar een pakket. Je betaalt mij dan 15% van elke factuur die je stuurt, ook als het om een pakket gaat.
Als je met strippenkaarten werkt, kan je dat ook op die manier doen.
Houd ik zeggenschap over bijvoorbeeld een samenwerking stopzetten of het verhogen van mijn uurtarief?
Ja, natuurlijk houd je zeggenschap. Je bent tenslotte zelfstandig ondernemer 🙂
De overeenkomst voor de samenwerking tussen jou en mij zit zo in elkaar dat je mij écht alleen een fee betaalt voor de uren die je daadwerkelijk hebt gewerkt (en betaald hebt gekregen) bij klanten die je via mij hebt gekregen.
Je bent op elk moment vrij om te stoppen met werken bij een klant. Echter gaan we er natuurlijk vanuit dat je dit professioneel en in overleg met mij én met de klant doet, mocht het gebeuren. En we horen het natuurlijk graag van je, zodat we goed weten wat je beschikbaarheid is voor eventuele nieuwe klanten.
Ga ik zelf met de klant in onderhandeling over het uurtarief?
Je uurtarief heb je vooraf bepaald en aan mij doorgegeven. Dat is ook wat ik zal doorgeven aan de klant. Als je tussendoor je tarief verhoogt, doe je dat door dat keurig en bijtijds aan je klant(en) door te geven. En aan mij zodat ik dat weer kan bijwerken in het schema. En kan doorgeven bij een eventuele nieuwe match.
Op hoeveel uur beschikbaarheid wordt gerekend en is dit een vast aantal uren?
Voor ons is het fijn als we weten hoeveel uur je per week je zou willen en kunnen werken. Dus heb je nu klanten voor 26 uur per week en wil je naar 32, dan heb je nog 6 uur beschikbaar voor matching.
Heb je 6 uur ‘over’ dan zal ik je niet verbinden aan prospects die meer dan 6 uur nodig hebben. Dat is logischerwijs een momentopname, dus als er iets verandert horen we dat graag.
Je bent volledig vrij om je eigen marketing te doen en zelf overeenkomsten te sluiten met klanten, maar we vinden het prettig als je het ons wel laat weten als er iets in je beschikbaarheid verandert zeg maar.
Als ik zelf een klant vind, moet ik dan ook aan jou die fee betalen?
Nee natuurlijk niet, die heb je immers zelf ‘gevonden’! Je bent volledig vrij om je eigen marketing te doen en zelf overeenkomsten te sluiten met klanten. Juist heel cool als je zelf klanten vindt. We vinden het wel heel prettig als je het laat weten i.v.m. het aantal uren dat je beschikbaar bent om gematcht te worden.
Mijn vraag staat er niet bij. Hoe kan ik die stellen?
Gewoon even mailen naar team@mirasaia.nl. We antwoorden meestal binnen een dag.
Elke week een fijne korte tip?
Wil je je werk goed kunnen uitvoeren, je lekker voelen in jouw bedrijf, dan is er overzicht nodig. Dat krijg je als jouw Ondernemersfundament op orde is. Dan kun jij je echte werk doen. Datgene doen waar jij goed in bent. Dan komt er vervolgens die rust en focus waar je zo naar verlangt. Om dit voor elkaar te krijgen is vaak lastiger dan je denkt. En ik help je er graag bij! In de vorm van elke week een licht verteerbare praktische tip voor ondernemers met een vol hoofd.
Laat je naam en mailadres achter, dan krijg je – nadat je je mailadres hebt bevestigd – wekelijks een mailtje in je inbox.
Natuurlijk ga ik zorgvuldig om met je gegevens. Meer info? Bekijk mijn privacybeleid hier.