Leestijd: 2 minuten

Klantverhaal: Donna

Donna Feldman kwam bij me omdat ze het idee had om ook particulieren te gaan coachen. Daarbij wilde ze haar bedrijf laten groeien door wat meer aan marketing te gaan doen. We hebben eerst alles van haar bedrijf secuur in kaart gebracht m.b.v. de online checklist van haar ondernemersfundament. De pijlers selfcare en sales&marketing hadden de meeste aandacht nodig.

Donna: “Mira is mijn paar extra ogen. Voor elke online coachsessie stelde ze een aantal aandachtspunten op. Die ik uiteraard las en aanpaste waar nodig. Het is immers mijn ondernemersfundament, mijn bedrijf. Zoals Mira altijd zegt: we doen alleen dat wat nodig is en passend is.”

Zo hebben we bijvoorbeeld een uur samen letterlijk aan Donna’s website gewerkt. Ze vond het prettiger om het samen te doen. Zo had ze een paar ogen extra en mijn ervaring meteen met wat wel en niet goed werkt qua afbeeldingen en teksten.

Donna heeft heel intensief werk als ambulant begeleider. Ze kan het zich simpelweg in geen enkel opzicht veroorloven om er zelf niet 100% te ‘zijn’. Daarom hebben we veel aandacht besteed aan haar selfcare. Als Donna omvalt, valt niet alleen haar bedrijf om maar zitten ook direct haar klanten zonder support.

“Het idee om ook particulieren te coachen bleek na een aantal intensieve opdrachten die ik van Mira kreeg iets minder interessant dan ik van tevoren had bedacht. Ik liet het actieve denken en ermee bezig zijn los. Het werd namelijk een beetje schurend. Ik ben in plaats daarvan aan de slag gegaan met o.a. het aanscherpen van mijn LinkedIn profiel. Wat heel mooi was, is dat uit mijn eigen netwerk een aanvraag voor relatiecoaching kwam… Dat ging geheel organisch, geen duw- en trekwerk zogezegd. Zo kon ik toch letterlijk met deze wens aan de slag!”

Donna was heel blij met mijn coaching en vooral ook met het praktische online samenwerken: “Alles kreeg door middel van deze sessies echt vorm. Marketing was een groot onderdeel van mijn traject en daarin heb ik echt persoonlijke stappen kunnen zetten. Hetzelfde geldt voor selfcare. Ik heb geleerd dat de afspraken met mezelf net zo belangrijk zijn (zo niet belangrijker) dan de afspraken met bijvoorbeeld mijn cliënten.”

Dit traject vond ik weer een mooi voorbeeld van hoe ik een onderdeel mocht uitmaken van het grote geheel. Omdat Donna’s fundament nu stevig staat, kan zij haar cliënten nog beter bijstaan. En wordt de wereld weer wat mooier 🤩

Meer over Donna: https://www.seichosuru.nl/

Wil je weten hoe ik jou kan helpen?
Plan dan een vrijblijvend kennismakingsgesprek in.

De beste manier om erachter te komen of en hoe ik je kan helpen is door samen in gesprek te gaan.
Dat doe ik bij voorkeur via Zoom omdat we elkaar dan ook even aan kunnen kijken. Omdat ik vaak voor of met een klant aan het werk ben, is het fijn als we een afspraak inplannen.

Je kunt je gegevens via het formulier hier achterlaten. Of je appt me op (+31 (0)6 48 44 33 01) of mailt naar mira@mirasaia.nl. Ik reageer meestal binnen 2 werkdagen. Graag tot snel!

Jouw contactgegevens gebruik ik alleen om contact met je op te nemen. Meer info? Bekijk mijn privacybeleid hier.