Leestijd: < 1

High ticket, low touch

Er wordt wat afgepremiumd tegenwoordig. Je betaalt 25.000 euro voor een traject en mag blij zijn als daar wat 1-op-1 sessies bij zitten. Als je een vraag stelt die niet in het programma past, krijg je de tip om “het even met de groep te delen”. Haal je je doelen niet, dan ligt het aan je mindset.

Sorry, maar ik vind dat echt gestoord.

Niet omdat ik iets heb tegen goed verdienen. Integendeel.

Maar omdat er een hele industrie is ontstaan waarin de prijs omhooggaat terwijl de aandacht omlaag zakt.

Waarin mensen meer investeren in hun salespage dan in hun klant.
Waarin het verdienmodel belangrijker lijkt dan de relatie.

Wat je níet koopt voor die 25K:
– iemand die met je meedenkt als je het even niet weet
– iemand die snapt dat je geen strategie nodig hebt maar overzicht
– iemand die je niet opjaagt maar ruimte geeft om te voelen wat jij wil

Ik denk dat veel ondernemers daar wél naar snakken. Naar iemand die niet roept dat je groter moet denken, maar juist helpt om eerlijker te kijken.

Naar minder moeten. Meer kloppend.
Meer mens. Minder methode.

Daar geloof ik in.