Leestijd: < 1

Helder jezelf neerzetten met nieuwe branding

Ontspannen ondernemen begint met helderheid.

En helderheid begint met jezelf goed neerzetten – op een manier die echt bij je past. Dat geldt voor jou als ondernemer, en dat geldt voor mij net zo goed.

De afgelopen maanden voelde ik dat het tijd was om mijn eigen branding onder handen te nemen.

Waarom? Omdat ik geloof dat structuur en overzicht niet alleen cruciaal zijn in je bedrijf, maar ook in hoe je jezelf presenteert.

Als je mij volgt, weet je dat ik altijd hamer op: “alles mag kloppen.” En eerlijk? Mijn oude branding klopte niet meer helemaal.

Reden 1: Ik ben gegroeid. Als ondernemer, als sparringpartner, als mens. Mijn boodschap is helderder geworden, mijn manier van werken is nog meer gefocust op mijn klanten helpen bij het doen zoals zíj het willen. Dat mocht zichtbaar worden.

Reden 2: Je zou toch ook geen tienerkleren meer dragen, toch? Waarom zou je dan wel vasthouden aan een ‘brandingjas’ die niet meer past bij wie je bent en wat je doet?

Met mijn nieuwe branding voelt het alsof alles weer samenkomt.

Het straalt uit waar ik voor sta: meer rust, meer overzicht, meer ruimte om te genieten van het ondernemerschap. Want dáár gaat het uiteindelijk om!

Als ondernemer weet ik hoe snel je jezelf kunt verliezen in de dagelijkse chaos. Hoe je maar door blijft hollen en je branding – of je structuur, of je processen – blijft doorschuiven naar ‘ooit.’

Maar stel jezelf eens de vraag: past wat ik nu uitstraal eigenlijk nog wel bij wie ik ben?

Ik ben benieuwd: hoe voelt jouw ‘brandingjas’ op dit moment? Heb je het gevoel dat het klopt, of mag het ook wel eens een frisse opknapbeurt krijgen? (En if so, dan kan ik je een heel goede aanraden: Lisa van On That Brand!)

De volgende stap kan zijn: lees mijn boek “De ontspannen ondernemer – rust in je hoofd en je bedrijf”

Je leest o.a. in dit boek:
✓ Hoe je meer tijd en ruimte krijgt, zodat je je beste ideeën eindelijk kunt uitvoeren.
✓ Wat een Ondernemersfundament nou eigenlijk is, welke pijlers je nodig hebt en hoe je dat zelf al kunt gaan neerzetten
✓ Hoe je de juiste mensen vindt om je te ondersteunen, zodat jij je kan focussen op wat er echt toe doet.
✓ Hoe je aan marketing kan gaan doen die wél bij jou past.