De 7 grootste valkuilen bij het inschakelen van een VA – en hoe je ze voorkomt

Denk je dat een VA je gaat ontzorgen?

Dat kan. Maar…

Alleen als je weet waar je op moet letten.
Want anders krijg je chaos terug. In plaats van rust.

  • Een VA die wacht op input die jij zelf nog moet verzinnen.
  • Of die ineens content gaat inplannen waarvan je denkt: huh?
  • Of jij, alsnog alles aan het bijsturen.

Klinkt bekend?

Voor wie is dit?

 Je overweegt een VA in te schakelen (of dat al deed)
> Je wilt geen micromanager worden van je eigen support
>  Je hebt geen zin in opnieuw gedoe, tijdverlies of frustratie
> Je wil wel hulp – maar wél op jouw voorwaarden

Wat je krijgt:

  • Inzicht in de 7 valkuilen waar bijna elke ondernemer instapt (zonder het door te hebben)
  • Hoe je ze voorkomt – praktisch, helder en eerlijk
  • Voorbeelden uit de praktijk (zonder doekjes eromheen)
  • Bonus: de Uitbesteedlijst
  • Bonus 2: een video over het ondernemersfundament en een zelftest

Vraag hier je e-book aan

Je kunt meteen met het e-book aan de slag. Niet eerst een bevestigingsmail, geen spam, geen gezeik.
En als je daarna denkt: “Deze Mira snapt mij wel”- dan kun je altijd nog een gratis kennismakingsgesprek met me plannen.

"*" geeft vereiste velden aan

Vraag&Antwoord

Is dit alleen voor als je net begint met een VA?
Nope. Juist ook handig als je al iemand hebt en denkt: hmm… werkt dit wel goed?

Krijg ik reclame?
Ik stuur je af en toe tips, bonussen of een aanbod. Altijd relevant. Altijd met een uitknop.

Is dit e-book echt zo handig?
Ja.