Ik kreeg een mail van een Virtueel Assistent. Ze zei dat ze weinig tot niet aan marketing doet. Dat ze heel goed weet wat er allemaal kan en ‘moet’ maar dat ze geen manier kan vinden die bij haar past. En daarom doet ze het niet.
Ze zegt ook dat – áls ze aan marketing zou doen – ze vrees heeft voor wat er dan gebeurt. Want wat als het werkt en je niet iedereen kan helpen! Haar grootste nachtmerrie was lang de mijne, dat je moet zeggen: “sorry, geen tijd, geen agendaruimte”.
Dat is niet wat ze wil maar tegelijkertijd dat grote verlangen naar meer klanten, andere uitdagingen…
Tis voor mij een heel herkenbaar verhaal en intussen heb ik dé oplossing gevonden. Voor zowel meer klanten helpen zonder me over de kop te werken, als het stuk marketing. Met mijn hoofd boven het maaiveld, vanachter mijn vertrouwde plek achter de schermen komen en zichtbaar zijn. Ik doe het nu en met succes. En ik vertel je daar graag álles over. Want wat ik kan, kan jij ook.
Dus als je wilt dat ik je laat zien hoe, kijk dan even hier.
Je hoeft jezelf niet te klonen – ik dacht dat heel lang de oplossing was, maar dat is het niet – én je hoeft geen dingen te doen die niet bij je passen qua marketing. Ik hoop je snel te spreken, ik heb tijd, ruimte en zin om je te helpen. 🙂