Leestijd: < 1

Zoveel mensen, zoveel meningen

Het lastige aan marketing is dat er zoveel mensen en zoveel meningen zijn. Dat kan je onzeker maken en zeker ook als je ziet dat zoveel ondernemers zichzelf zo klakkeloos op de bühne zetten. En jij liever je klanten goed helpt. Of achter de schermen blijft opereren.

Doordat het lijkt of iedereen op social media van alles roept over zijn of haar dienst, kun je zomaar denken dat dat de manier is. Dat je jezelf moet aanprijzen. Dat je een gratis weggever moet bedenken waar iemand zijn mailadres in ruil daarvoor moet achterlaten.

Niets is minder waar, het kan en mag op de manier die bij jou past. Dus zoek niet langer naar die ene marketing-mening die bij jou aansluit, maar ga een tijdje iets doen op de manier die bij jou past. Te kiezen voor een social media platform wat bij jou past. Want geloof me: jouw toekomstige klanten hangen waarschijnlijk ook daar uit!

De volgende stap kan zijn: lees mijn boek “De ontspannen ondernemer – rust in je hoofd en je bedrijf”

Je leest o.a. in dit boek:
✓ Hoe je meer tijd en ruimte krijgt, zodat je je beste ideeën eindelijk kunt uitvoeren.
✓ Wat een Ondernemersfundament nou eigenlijk is, welke pijlers je nodig hebt en hoe je dat zelf al kunt gaan neerzetten
✓ Hoe je de juiste mensen vindt om je te ondersteunen, zodat jij je kan focussen op wat er echt toe doet.
✓ Hoe je aan marketing kan gaan doen die wél bij jou past.