Leestijd: < 1

Zoom: terugkerende meetings, zo doe je dat

Als ondernemer heb je geregeld met dezelfde mensen een Zoom-meeting. Tenminste, de meeste coaches, trainers, consultants en VA’s die ik ken hebben dat. Het kost veel tijd om elke keer een nieuwe meeting aan te maken in Zoom. Door te werken met een ‘Recurring meeting’ voorkom je dat. Je maakt namelijk per klant een eigen meeting aan. Super handig vind ik zelf, want zo kan ik elke keer meteen de inloggegevens copy pasten en aan de klant sturen. (Ik sla namelijk zelf de inloggegevens in Asana op, bij de gegevens van mijn klant).

Jouw klant – zeker als diegene gestructureerd is – zal ook meteen bij jullie afspraken deze link noteren. Kortom: gemak en tijdswinst!

Hoe je dit precies doet, zie je in deze korte video.

Zal ik met je meedenken?

Wil je je werk goed kunnen uitvoeren, je lekker voelen in jouw bedrijf, dan is er overzicht nodig. Dat krijg je als jouw Ondernemersfundament op orde is. Dan kun jij je echte werk doen. Datgene doen waar jij goed in bent. Dan komt er vervolgens die rust en focus waar je zo naar verlangt.

Om dit voor elkaar te krijgen is vaak lastiger dan je denkt. Ik help je er graag bij! In de vorm van Mira’s Magazine: 1 tot 2 keer per maand de nieuwste podcast, een superpraktische tip én een blog of vlog waar je écht wat aan hebt.

Laat hieronder je naam en mailadres achter, dan krijg je vanzelf de eerstvolgende mail in je inbox. Afmelden kan heel eenvoudig, via de link onderaan de e-mail.

"*" geeft vereiste velden aan

Natuurlijk ga ik zorgvuldig om met je gegevens. Meer info? Bekijk mijn privacybeleid hier.