
Vaak hoor ik dat een ondernemer het overzicht kwijt is. Over alle documenten en mappen. Over de domeinnamen. Soms zelfs heel simpel in de samenwerking met bijvoorbeeld een webbouwer of VA. Heel onhandig en het geeft een onzeker gevoel. Het kost je ook kostbare tijd als je bijvoorbeeld weer eens zoekt naar die ene inlog.
Daarom drie tools die jou het leven meteen zoet maken:
– Lastpass – online kluis voor al je wachtwoorden en op die manier makkelijk en veilig te delen met je teamleden
– Dropbox – online werken in de cloud met heul veul opslagruimte (en favoriet bij mij boven Google Drive omdat ik daar niet alles in kan doen wat ik wil doen, maar hee, ik ben ik ;-))
– Asana – de online plek waar je je ideeën kwijt kan én je taken én aan je team taken overdragen én met elkaar kan communiceren
Denk je, ok Mira, hartstikke leuk deze tips, deze drie tools, maar dan heb ik nu wéér wat te doen en ik heb al zoveel te doen! Neem dan even contact met me op: ik maak je graag snel het leven zoet en dus overzichtelijk, inzichtelijk en werkbaar!
Foto © Volker de Regt